ponedjeljak, 23. travnja 2012.

NEW START


Zanemarite ove moje stare postove, oni su tu tek toliko da ovaj ne bi bio prvi, i da ne bi bilo puno zabune oko toga kada je ovaj blog pokrenut.
Kao što sam rekla, u uvodu, već par mjeseci pišem za Šminkericu i ona će do daljnjega ostati moj broj broj jedan, definitivno portal na kojem sam puno toga naučila, mada ga nisam pratila duže od godinu dana,a do sada i stekla nešto malo iskustva u pisanju.
Nadam se da ću imati vremena da pišem za Šminkericu i da istovremeno relativne praznine popunim objavljivanjem postova na ovom mom privatnom blogu. Do sada nisam niti shvaćala da je pisanje jedna od mojih ljubavi-  jest da obožavam sve vrste umjetnosti, no u pisanju se do sada nisam okušala i moram priznati da uživam u tome i da me ono prije svega to opušta. Na ovom blogu ću vjerujem imati i veću slobodu što se tiče objavljivanja postova tako da će te me ovdje moći bolje upoznati.
 Želim ugodan dan, do čitanja S.

Nema komentara:

Objavi komentar