subota, 29. listopada 2011.

Sadržaj bloga :D

evo napokon sam uhvatila malo vremena da izradim neki "sadržaj" bloga, kojega ću se naravno pokušati pridržavati što bolje budem mogla...  ja sam si neke teme o kojima sam htjela pisati na ovom blogu rasporedila prema danima i trudit ću se da to tako i bude...eto, da ne duljim previše , u nastavku možete vidjeti kako sam si ja to zamislila;

PONEDJELJAK:
- probudite se ujutro,pogledate kroz prozor, vani tmuran, nedajbože kišan dan... ne da vam se ustati iz kreveta, od same pomisli na to da bi trebali u školu ili posao okreće vam se želudac...hm, oke, napokon se izborite za izlazak iz kreveta i nakon izlaska iz kupaonice pred vama je još jedan problem .... ŠTO OBUĆI?!??! upravo zbog ove situacije (ili neke druge, u biti nije važno koje hehe ) na ovom blogu će vas dočekati barem jedna (a možda i više) zanimljivih i nadasve jednostavnih odjevnih kombinacija koje će vam poslužiti kao brza inspiracija za savršen look.

UTORAK:

Ovim danom na blogu ću objaviti nešto vezano za noktiće... neki zanimljivi tutorial, novu boju laka za nokte.... uglavnom nešto u vezi toga...


SRIJEDA:

Srijedom ću raditi neki jednostavni dnevni make up tutorial, uglavnom one koje ja nosim gotovo svaki dan, s malim promjenama da ne bi bilo dosadno :))

ČETVRTAK:

Ovaj dan sam predvidjela za neki review, mali haul (zapravo ovisno o tome koliko budem šopingirala, jer trenutno sam na malom "odvikavanju"), frizure i nešto vezano uz kosu...itd.

PETAK:

Svečani make up iliti maku up za izlaske, koji će ponekad biti popraćen i frizurom i odjećom :D

SUBOTA:

Subota je moj kreativni dan... zapravo , bolje da se izrazim, najkreativniji dan :D Subotom uglavnom nemam nekih obveza tako da  imam vremena za izradu kojekakvih sitnica. Obožavam uređenje unutarnjih prostora, izradu dekoracija i sve vezano uz tu temu, tako da ću narednih subota zabilježiti korak po korak što radim i objaviti na ovom blogu.

NEDJELJA:

Ovaj dan samo si mislila ostaviti kao za neki odmor...ako to bude moguće... No, unatoč tome, mislila sam da bi ovaj dan bio savršen za prigodne postove... npr. za Halloween, Božić, Novu godinu...s nekim prigodnim tekstovima, tutorijalima, odjećom itd...


etogac, nadam se da vam se sviđa moj plan,
do čitanja, S.












Nema komentara:

Objavi komentar